雨翼Memory

且看且珍惜。

【龔水故事】「吵架的偽術」(3)粵/國雙語

粵語版:

       汗蒸幕店

    「嘩你哋做咩一個二個電話唔離手啊?又話girls talk嘅?」若水覺得空氣突然安靜,發現姐妹們都在玩手機。

    「今晚俊華加班啊,但係佢都抽時間嚟問我有冇好好哋食飯,我梗係要復咗佢先啦」

    「鐵面陳夠鐘向我匯報動態,我要即時復佢噶」

    「sorry啊,啱啱威哥send massage問我聽晚得唔得閒陪佢去ball,我要即刻復佢先」

    「咁你哋該復嘅復完就好放低個電話喇,唔係點傾計啊」Helen說道。

    「Mary姐啊,你之前都會復阿龔massage噶啦,係宜家你哋嗌交,你先冇攬住個電話咋嘛……」楊洋說完這話就被Helen戳了一下,驚覺自己說錯話。

    「Mary,你仲未嬲完阿龔咩?話曬嗰日你都當眾刮咗佢一巴喎,都打和啦?」Helen借機勸道。

       Rebecca放下手機,「誒,咁又唔係咁講啊,佢今次衰咩啊!衰在同班嗰班咁嘅花生友攞你去輸賭喎,點可以輕易原諒啊,仲要唔嚟道歉,一啲悔過嘅誠意都冇,咁就原諒佢容乜易以後賭得仲大噶,分分鐘以後你哋結埋婚佢攞頭家去賭!」

    「Rebecca你會唔會誇張咗咧?阿龔係同佢哋輸賭喺Mary面前睇寫真,佢會唔會發嬲嗻,最多算無聊咗啲,其實都唔算係攞Mary去賭啊?」David終於忍不住說話了。

    「係囉,我都理解有時啲男人係幼稚咗啲又要面咗啲嘅」Ma姐也幫忙說話。

    「咁……我當眾打咗佢一巴都算係落咗佢面嘅」

    「Mary姐你唔係諗住就咁原諒佢,自己去做哈巴狗求和啊嘛?好衰女嗻」

    「呃,我梗係唔會咁衰女啦!又唔係冇咗佢唔得,咁佢一日唔嚟道歉,我就一日都唔睬佢囉!」

    「咁先至啱噶嘛,千祈唔好咁輕易原諒佢,起碼要佢嚟道歉兼補償啦」

    「我知噶啦」

    「Mary啊,我哋始終都係旁觀者去俾建議,你應該有自己嘅諗法,唔需要我哋點講你就點做喎,主動權喺你手,你個心點諗就點做啦」Helen趁著Rebecca去廁所,開導若水。

    「係咯,你知Rebecca對呢啲嘢好肉緊,你唔洗完全聽曬佢喎」楊洋也認同Helen的說法。

       散場後,David偷偷拉著若水,作為唯一一個知道真相的人,她還是有話想跟若水說的,「Mary啊,雖然我知你哋其實冇嗌交,但係我都想同你講,有時候你唔洗太理會外界點樣睇,感情係你哋兩個人嘅,無論人哋點樣講都好,你都要問下自己究竟係點諗,just follow your heart!」

       若水笑著拍拍David挽著自己的手,「我明,你哋都係為我好,其實近排鬧交,我哋都有一齊去反省過,傾過我哋條路點行更好,你放心啦,我哋宜家好好啊!至於我哋點解做戲,到時再話你知」

    「既然你咁識諗,我就放心啦!」

       是日晚上,五美各有各節目,落單的若水又買了菜到龔燁家煮飯煲湯,但依舊只有她一個人,因為總監大人又為了策劃案加班加點。怕再打擾到龔燁,若水很自覺做好飯菜煲好湯,自己吃完就離開。於是龔燁完成工作正準備離開就收到了她的短訊「你唔洗買飯啦,我煮好飯煲落湯留俾你,翻到去叮翻熱就有得食,好方便噶」

       他知道家裡有人做好飯菜等著自己回家,心頭一暖,撥通她的電話,「點啊媽小姐,今日又煮咩餸煲咩湯啊」

   「咦?你得閒打過嚟嘅?啲嘢做曬啦?」

    「係啊,我啱啱做完你就send massage俾我喇」

    「咁你快啲翻去食飯啦,我食咗噶啦」

    「你姨媽到就唔好專程去我屋企煮俾我咁勞碌啦,我喺出面食咪得囉」

    「無所謂喎,我都係第一日先會唔舒服咋嘛,宜家又冇咩」

    「我好快翻到,你等埋我送你翻去啦」

    「唔洗喇,你忙咗成日好攰,我已經搭緊小巴喇」

    「哦~咁好啦,你小心啲喎,到咗記得WhatsApp我」還以為她在家等自己,想見見她呢。

    「嗯,係喇,我幫你買咗胃藥擺咗喺台,你記住胃痛唔好飲齋啡,同埋忙到唔得閒食飯就叫人幫你買個三文治,你知你個胃噶啦,唔食嘢就變咗要食藥」

       他聽著她一連串的叮囑,笑了。

    「你笑咩啊,嫌我啰嗦啊?」

    「冇,你好似我嘅管家婆咁」

    「食蕉連皮啦,邊個得閒做你管家婆啊!」

    「咁係我想俾媽小姐管嗻~」

    「等我考慮下先~」

    「媽呢空,我聽朝嚟接你翻工好唔好?」

    「哈?唔好啦,費事你早好多起身啦,而且我唔搭阿爸車佢哋會起疑噶,最麻煩嘅係你要喺街口就放低我」

    「我哋已經成個星期都冇乜機會喺埋一齊……」

       她噗嗤一聲,「你幾時變咗咁黐身噶,總監大人。你之前唔係覺得我成日黐住你唔好咩?」

    「OK,宜家係我想黐住你囉,唔知點解呢幾日唔可以光明正大同你一齊,反而想見住你多啲」

    「龔生,你呢啲係叛逆心理定係犯賤啊?」

    「喂!你做咩咁講我啊!」

    「幾時搞掂單嘢我哋唔洗地下情咯,到時成日黐埋一齊,你咪又嫌煩添啊!」

    「我幾時嫌棄你嗻,不過話時話,我哋都做戲做咗成個星期,係時候結局啦!」

    「咁點結局啊?我仲未諗到喎」

    「總有辦法嘅,你將支筆交俾我,個結局我嚟寫!」

……




——————分割線——————





國語版:

       汗蒸幕店

    「哇你們幹嘛都抱著手機不離手啊,不是說聊天的嗎?」若水覺得空氣突然安靜,發現姐妹們都在玩手機。

    「今晚俊華加班啊,但是他也抽時間問我有沒有好好吃飯,我肯定要先回復他嘛」

    「鐵面陳向我匯報動態,我要即時回復的嘛」

    「sorry啊,剛剛大龍生問我明晚有沒有時間陪他去個晚會,我要馬上回復他的」

    「那你們把該回的回完就趕緊放下手機吧」Helen說道。

    「Mary姐啊,你之前也是這麼回阿龔的啦,現在你們吵架了你才沒有抱著手機而已……」楊洋說完這話就被Helen戳了一下,驚覺自己說錯話。

    「Mary,你還沒生完氣啊?怎麼說你也當中扇了他一巴啊」Helen借機勸道。

       Rebecca放下手機,「誒,話不是這麼說的,他這次是拿你和那三個賤人去打賭,怎麼能輕易原諒,而且他也沒來道歉,一點悔過的意思都沒有,要是就這樣原諒他,以後他越賭越大,分分鐘你們結婚他把整個家都拿去賭了」

    「你會不會太誇張?阿龔只是很他們打賭在Mary面前看寫真,她會有什麼反應,頂多算無聊了點,其實仔細想想也算不上拿Mary去賭啊」David終於忍不住說話了。

    「對啊,我也理解有時候男人會幼稚又要面子」Ma姐也幫忙說話。

    「那……我當眾扇了他一巴也算是懲罰了他」

    「Mary姐你不會這就原諒他了吧?接著自己做哈巴狗去主動示好?」

    「呃,我當然不會這麼不爭氣,又不是沒了他地球都不轉了,那不如他一天不道歉,我就都不理他」

    「這才對嘛,千萬別輕易原諒他,起碼也要他來道歉再補償你才對」

    「我知道啦」

    「Mary啊,我們始終只是外人,你才是這段感情的主人,應該要有自己的想法,主動權在自己手上,要問問自己是怎麼想的」Helen趁著Rebecca去廁所,開導若水。

    「對啊,你知道Rebecca對這些就是看不過眼,不用全聽她的」楊洋也認同Helen的說法。

       散場後,David偷偷拉著若水,作為唯一一個知道真相的人,她還是有話想跟若水說的,「Mary啊,雖然我知道你們其實沒有吵架,但我也還是想跟你說,有時候不用太在意外界的看法,感情是你們倆的,無論別人怎麼說,你都只要隨心就好」

       若水笑著拍拍David挽著自己的手,「我知道,你們也是為我好的,其實近來吵架,我們有一起去反省過,到底要怎麼做我們的關係才會成長得更好,你放心吧,我們現在很好」

    「既然你會這麼想,我就放心啦!」

       是日晚上,五美各有各節目,落單的若水又買了菜到龔燁家煮飯煲湯,但依舊只有她一個人,因為總監大人又為了策劃案加班加點。怕打擾到龔燁,若水很自覺做好飯菜煲好湯,自己吃完就離開。於是龔燁完成工作正準備離開就收到了她的短訊「你別買飯吃啦,我做好飯煲好燙留給你,你到家之後熱一熱就能吃,很方便的」

       他知道家裡有人做好飯菜等著自己回家,心頭一暖,撥通她的電話,「怎麼樣媽小姐,今天做什麼菜煲什麼湯?」

    「咦?你怎麼有空打來?工作都完成了嗎」

    「係啊,剛剛完成你就發短訊來了」

    「那你快回家吃飯,我已經吃過了」

    「你生理期就別專門到我家給我做飯這麼操勞了,我在外面吃也行啊」

    「沒關係的,我只是第一天才會不舒服,現在又沒什麼感覺」

    「我很快到家的,妳等一下,我送你回去吧」

    「不用啦,你忙一天了,我已經在坐小巴了」

    「哦~那好吧,你自己小心點啊,到家記得告訴我」還以為她在家等自己,想見見她呢。

    「嗯,對了,我給你買了胃藥放桌上了,你記著胃疼千萬別喝咖啡,忙到沒空吃飯就讓人給你買個三文治,你自己知道你的胃是怎麼回事,不吃飯就要吃藥了!」

       他聽著她一連串的叮囑,笑了。

    「笑什麼,嫌我啰嗦啊?」

    「沒,你好像我的管家婆哦」

    「食蕉連皮啦,誰想做你的管家婆啊!」

    「是我想被你管著」

    「等我考慮下先~」

    「媽呢空,我明早來接你上班好不好?」

    「哈?不要吧,你又要早起,而且我不搭我爸得順風車他們會懷疑的,最麻煩的是你要在半路放我下去」

    「但是我們已經一個星期沒什麼機會在一起了」

       她噗嗤一聲,「你什麼時候變這麼粘人了,總監大人,之前不是覺得我經常粘著你很不好麼?」

    「OK,現在是我想黏住你咯,不知道為什麼這幾天不能光明正大跟你一起,反而很想見到你」

    「你說你這是叛逆心理還是犯賤啊?」

    「喂!你幹嘛這麼說我!」

    「什麼時候搞定那三個麻煩鬼,我們就不用地下情啦,到時候一天到晚黏在一起,你別又嫌我煩!」

    「我什麼時候嫌棄你啦,不過我們這戲都演一個星期了,是不是該結局了?」

    「怎麼結局?我還沒想到」

    「總會有辦法的,你把筆交給我,我來寫」

……



评论

热度(11)