雨翼Memory

且看且珍惜。

【龔水故事】「吵架的偽術」(1)粵語版

       最近劇情陷入吵架——和好的惡性循環,這讓包括我在內的眾多龔水黨都深受刺激,於是我有了靈感。論龔水如何在「吵架」中成长和發糖。開頭改編自EP775「弊傢伙,玩大咗」。

       第一部分,龔水鬧交?到底原因是什麼呢?大家一定要細心耐心地看下去哦~

       初戀cafe

       接龍風流四子又飯聚,四人都點了海南雞飯,龔燁讓豪仔留一份給若水,被告知最後四份已經在桌上。

       Andy趁機調侃,「哎呀,咁點算啊,不如你唔好食,將份飯留翻俾你個女皇Mary囉!」

       Peter唯恐天下不亂,「係啊,你知啦,你個野蠻女友簡直係巴辣港女嚟嘅,冇道理講嘅喎,俾佢知道你有得食佢冇得食?實鏟你上天花板跌翻落嚟再鏟上天花板啊!」

       Ivan也附和「你哋做乜咁講嗻,慘得過阿龔鐘意啊,一個願打一個願捱,佢女奴嚟噶嘛」

       龔燁不高興了,「你哋做咩無端端咁講佢啊,仲有邊個話我女奴噶!」

      「唔係邊個話你,而係你根本就係,你哋近排成日鬧交,有邊次唔係你好似哈巴狗咁佢氹翻佢噶」

      「仲要唔超過三日嗰種喎」

      「哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈」花生三友無視龔燁無語地眼神,笑個不停。

      「好囉喎!媽呢空要溫柔都睇對象啦,對住你哋幾個,好難囉」龔燁辯解。

      「咁你夠唔夠膽賭下,你輸咗就請我哋去fun君club」

      「誒,好喎,嗱,我呢度有本超勁爆嘅淮山紀子珍藏絕版寫真,阿龔你攞去Mary面前逐頁逐頁掀,如果佢唔嬲就當你贏」Andy出了個餿主意。

      「好,咁我就攞支82年嘅嚹隙出嚟送俾你,啊,仲有你之前話車位上面漏水個問題我都即刻幫你搞掂佢!」

      「啾,我先冇你哋咁無聊啊」龔燁不想理他們,也不想拿感情事來做賭注。

      「算喇,一人退一步,如果Mary嬲咗,事後唔係你氹翻佢,而係佢嚟主動求和嘅,都算你贏點話喇」Peter見龔燁不為所動,又改了條件。

      「我睇你係唔敢啩,畢竟你個女皇大人管得你咁嚴,你咁怕佢」Ivan想用激將法。

       龔燁剛想拒絕,卻收到了條短訊,猶豫了下,「怕你哋啊,好,賭咪賭囉!」

       此時若水坐到尋寶圖一桌,發現他們沒有點菜,發了脾氣,嚇得一桌人全到前台去點單。

       龔燁拿著那本寫真坐到若水身旁,花生三友則坐到附近的桌子盯著,防止他犯規。他小心翼翼地安撫了若水,怯怯地打開那本寫真,想讓若水跟他一起「眼睛食冰淇淋」,若水看到淮山紀子,簡直是火上澆油,拍桌子問他今天發什麼神經在自己面前看這些東西,龔燁趁機挨到她耳邊神不知鬼不覺地跟她說了什麼,若水卻更火大了,看到在另一桌的花生三友,直接去質問他們,「講!你哋四隻嘢係咪喺度玩啲咩輸賭咁嘅嘢!佢求先認咗啦,你哋仲賭啲咩?!」

       若水的氣場有強大的震懾作用,沒義氣的Andy馬上就把所有東西如盤托出,完全沒有理會一旁瘋狂打手勢的龔燁。

       若水聽了之後氣得扇了龔燁一巴,「你個死賤精,家陣係咪好得閒?你由得佢哋貶低我就算啦,仲攞我哋嘅感情嚟玩哈話?你唔好食蕉連皮喇,你榴蓮連殼食啦!」說完就氣沖沖地離去。

      「嘩,好痛啊!洗唔洗咁啊!」龔燁捂著自己的臉無奈地坐下。

      「點啊,阿龔,唔即刻跑出去追翻你個媽呢空嘅」

      「唔好理佢,由佢走!佢再嬲都唔應該大庭廣眾一巴刮過來啩!我都有火噶!」

      「嘩,少有喎,唔通你今次真係chur到底?」Ivan調侃道。

      「誒,呢啲關乎男人尊嚴嘅問題,啲女人就係恃寵生嬌嘅,你越著緊佢,佢就越得戚,係要俾啲懲罰佢先啱!」Andy繼續火上加油。

      「講得啱!阿龔你今次咁有骨氣,如果你撐得到底,我哋加碼又點話?你之前話搵唔到嗰套音樂劇嘅飛,包喺我身上」

      「咁我都加,你話部腦做嘢慢,我私人幫你upgrade個系統!」

       花生三友看熱鬧不嫌事大,又在一邊添油加醋。

      「多謝兄弟先!佢當眾打我一巴啊,今次我肯定唔會妥協噶喇!唔講喇,冇胃口食,去個廁所,順便睇下塊面點樣」龔燁氣沖沖地捂著臉離開。

       接龍天台

      「媽呢空」龔燁到了天台就發現她在邊緣上吹著風。

      「龔燁,點啊,佢哋係咪信到十足十啊?」

      「梗係,我哋咁樣吵法,你仲打咗我一巴,我又嬲爆爆咁,想唔信都好難啦」

       若水盯著龔燁的臉,幫他檢查,「點啊,痛唔痛?」

       他牽上她撫摸自己臉的手,「唔痛,我叫得你刮就自然識避噶啦,而且你就住力噶嘛。只係冇諗到咁樣反而激到佢哋加碼添喎!」說完還得意地挑了挑眉。

      「哈哈,等佢哋話我野蠻巴辣港女,話你係哈巴狗啊吶!我記得噶,之前仲搞咩敢死隊話要搵死士啃咗我,宜家又成日搞三搞四,咁衰格,懲罰下佢哋都好!」

      「咁接落嚟你有咩計劃啊?佢哋嘅條件係要我同你撐到底喎」

      「咁我哋咪假吵交幾日,到時你同佢地講話我哋好翻都得嘅嗻,佢哋輸曬俾你咯,咪唔敢再搞三搞四囉!」

      「哈?我仲以為你有詳細嘅全盤計劃,乜你覺得咁講會有說服力咩?」

       她被他問倒,「總之見步行步啦,呢幾日我哋就好好上演我哋嘅吵交戲!等我打俾阿爸先」

      「你打俾你爸做咩啊?」

      「叫佢今晚唔好煮你飯囉,我哋做戲做全套啊!」

      「咁嗻係要全世界都覺得我哋係喺度吵緊交啊?咪好似變翻未公開之前嘅地下情咁鬼鬼祟祟?」

      「咁先唔會穿煲啊!佢哋三個咁鐘意賭咯,我就等佢哋輸鋪傑嘅!」

       所以說真是不要隨便得罪女人,兄弟仨自求多福吧,不過媽呢空真是跟得我多,手段越來越像我了呢!那就乾脆全力配合她把好戲演到底好了,誰讓生活這麼無聊,這三個自動送上門呢,正好添一絲樂趣。

       熊家

       熊家人圍在餐桌前吃晚飯。

     「 嘩,阿爸你煮咁多餸我哋食唔曬啊」

     「問你二家姐囉,本來預埋阿龔嘅,失驚無神就打電話嚟話唔俾佢上嚟食飯喎,都唔知做乜」

     「唉阿哥,可以做得乜啊,除咗嗌交咪仲係嗌交囉!今日初戀cafe有人鬧交鬧到六國大封相咁啊,阿水仲刮咗人哋一巴添!」

     「二妹啊,做乜又同阿龔嗌交啊?你吵就算啦,仲打人嘅?都話咗兩個人喺埋一齊要互相理解,互相遷就咯,轉頭你哋又嗌交仲打起身啊?」

     「計我話,兩個人一齊最緊要開開心心,好似我同baby咁,我哋都冇幾何吵交嘅,你哋就唔係,近排好似貼錯門神咁,成日吵,都唔知喺埋一齊係為咗對方開心定激心」

       若水一直沒說話,只是聽著他們的訓話,自己則不停地夾菜,吃飯。她用最快的速度吃完,扔下一句「我食飽啦,好悶,出去行下」就背起包包出門,留下一桌子人面面相覷。

       龔燁apartment

       難得可以享受空閒時間的龔燁聽著音樂,喝著酒,卻聽到門鈴聲。

     「媽呢空?你唔係翻屋企食飯咩,點解你會嚟嘅?」

     「我食完飯仲早,呢排你咁忙我哋都冇咩時間一齊,你又話你得閒咯,咁我咪偷偷祟過嚟囉」

       他想按停音樂,準備點開她想看的電影,卻被她阻止,「我唔係想嚟同你睇戲,我哋傾下計?」

       他感到意外,「你想傾咩啊?」

      「啱先食飯嘅時候,佢哋話我哋做咩又嗌交,仲話我哋近排好似貼錯門神咁,一直吵」

      「Peter佢哋都係咁講喎,近排我哋又真係好似唔知點解成日吵交。不過點都好啦,吵交都係一種比較激烈嘅討論方式嚟嘅嗻,兩個人一齊需要不斷磨合,有啲拗撬好正常嘅」

        她挽住他的手,沉默了。

      「做咩啊?唔開心?人哋點講咪由得佢哋囉,唔洗咁在意喎」

      「唔係啊,其實我嚟嘅時候諗咗好耐,佢哋講得啱噶,兩個人喺埋一齊係想對方開心,唔係想兩個人激心。但係呢排我成日發你脾氣,搞到唔開心,我有反省過,有陣時我又真係顧住自己點諗,忽略咗你嘅感受,對唔住啊」

       撥弄她頭髮的手停住了,這番話讓他有些愕然,頓了頓,「其實要講   sorry嗰個係我,兩個人一齊最緊要係坦白,我知我成日都收埋收埋啲嘢喺心,有咩唔開心又唔直接同你講,轉彎抹角咁,搞到你唔知我諗緊咩,先會有咁多誤會」

      「一個巴掌打唔嚮,我知我都有錯啊」

      「其實係溝通嘅問題,媽呢空啊,我以後會注意直接啲,坦白啲,唔會要你估估下咁冇安全感」

        她輕輕靠上他肩頭,「咁我都會控制下我啲臭脾氣,多啲體諒下你」

      「其實兩個人喺埋一齊,除咗互相陪伴之外,仲要有足夠嘅了解,而呢樣嘢往往建立喺我哋少咗嘅溝通上。不如咁啦,以後我哋訓覺前打電話除咗傾劇情,再互相share下今日嘅日常,有啲咩開心嘅唔開心嘅都攞出嚟講?」

      「好啊,你以後有咩問題,記得攤開嚟同我講啊」

      「知啦,你都係,有咩就直接問我,唔好自己亂諗嘢」

        話畢,他突然側身抱緊她,她一怔,「做咩啊」

      「俾我攬下,我哋好耐冇咁,好掛住你」他閉上眼,感受屬於她的氣息。

       她把手放到他頸後摟著他,沒有再說話,過了一會兒,他耳邊傳來她吸鼻子的聲音,他輕聲問道,「做咩啊,唔舒服?」

      「唔係,好似好耐冇聽到你咁講啦」不是油腔滑調哄她的好話,而是不加修飾地表達思念,讓她想起未公開前某個他給自己送早餐的早上,他也是這麼說話,自己也是這麼抱住他,兩個人享受著沒有紛擾的時光,這種感覺,久違了。

       他捋了捋她的秀髮,又摸摸她的臉,親上她的額頭、鼻尖、臉頰,最後把吻落在她唇上,很是溫柔,她也學著他的吻忘我地回應他,良久,兩人稍微鬆開,帶著微喘額頭相貼,相視一笑,他又重新把她摟入懷中。

      「夜喇,我送你翻去好冇?」

      「嗯」雖然應聲了,但她卻窩在他懷裡沒有動。

       怎麼像個小孩子一樣賴著?他玩心一起,突然將她打橫抱起,嚇得她下意識箍住他脖子保持平衡,「啊!你做咩啊!」

      「有隻懶豬賴咗喺我度喎,咁我只好抱走佢囉」

      「喂!你唔係諗住咁樣抱我落樓哈話?」被人看見好丟臉啊!

       他卻答非所問,「你好似輕咗,呢排瘦咗啊」

      「真係嘅?」她竊喜。

      「真係,不過仲係有啲肉好啲,唔準再瘦喇,而且你再瘦可能連唔該瘦嘅地方都瘦埋~」他說著就賊兮兮地向她胸前瞟去。

       原來是為了眼睛吃冰淇淋!她氣得晃起腿想踢他,他卻早料到有這麼一招,抱著她晃來晃去,嚇得她大叫,雙手緊緊地箍住他的脖子攀著他,防止自己真的掉下去。

      「好喇,唔同你玩啦,真係要翻去啦,唔係佢哋會擔心你噶!」

      「咁你放我落嚟先啦!抱咗咁耐你唔攰咩」

      「唔攰,抱得起你就唔會放低」

       突如其來的情話,讓她有點錯愕,不是上一秒還在鬧著玩的麼?把臉埋進他胸膛,「你咪下巴輕輕,係至好講」,軟綿綿的語氣,自己都沒發現是在撒嬌。

       熊家樓下

       待龔燁停好車,若水解開安全帶。

     「我自己翻上去得喇,費事穿煲啊」

     「咁你上到去send個massage俾我」

     「嗯,夜喇,你都快啲翻去,早唞啦~」若水準備打開車門。

     「喂,你漏咗嘢啊大頭蝦!」

       聞言,她又回過頭尋找,「漏咗咩啊?冇啊,手袋喺度啊」

       他趁她湊過來檢查,在她唇上偷得一吻,笑得燦爛, 「男朋友嘅goodnight kiss,媽小姐,goodnight~」

       她才意識到原來是被耍了,嬌嗔道,「死賤精!」,打開車門,又狠狠關上。

       他看著她急著跑走的背影,心情大好。


评论(3)

热度(8)